Barn sökes!

I måndags va jag på au-apirmöte och interjuv. Är mer taggad än någonsin nu :) Nu jobbar jag på min ansökan som jag tänkte skulle vara inne tills på måndag. Ska bara åka runt och låna lite barn som jag kan fotta mig själv med. Det är vid sånna här tillfällen det är lite jobbigt att ha sina syskonbarn 30 mil bort :/

Men efter ansökan är inne är det bara att vänta på att några familjer ska höra av sig och förhoppningsvis hittar jag någon snart som jag tycker känns bra. Sen är det bara att bestämma datum :D Och ett litet besök till amerikanska ambassaden för att försökra dem om att jag inte är någon terrorist naturligtvis. Och så är det lite pappersarbete på det också. Men sen är jag good to go!

Kommentarer
Postat av: Matte

Låter ju hur bra som helst! Som du säger så äre synd att Mickis o dom andra bor i trötta Sälen. Annars äre bara du ringer Hannes o frågar om du får låna Miranda :)

2011-02-25 @ 17:58:01
Postat av: mickis

Vadå trötta Sälen Mathias?

Ja det är jätte synd att vi bor så långt borta...men vi kanske kan mötas på halva vägen så kan du ta lite kort ;) Puss syster

2011-02-25 @ 18:07:02
Postat av: Matte

haha, var väll inte meningen att du skulle läsat Mickis :)



Ni får ses i Borlänge helt enkelt, dra några snabba kort, sen åka hem igen. OM ni gör de så får du säga till Martina, så följer jag med!

2011-02-25 @ 18:21:19
Postat av: Matte

Inte för o vara ego, men hade inte vi en överrenskommelse om att jag skulle nämnas i bloggen? :D

2011-02-25 @ 18:31:57
Postat av: Martina

Javisst Mickis! Vad gör ni på söndag haha?



Men Matte läs sista meningen på inlägget Saknad, träning och guess what... så ska du få se att jag inte glömt dig :P

2011-02-25 @ 19:31:45
Postat av: Matte

Såg de nu, helt klart godkänt :)

2011-02-25 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0