you gotta set your priorities straight

Fick idag för mig att jag skulle skita i matchningsprocessen och åka hem istället. Men nu har jag fått ordning på mina prioriteringar igen.

Anledningarna va att jag hade en väldigt jobbig kväll med de små barnen. Liv va verkligen all over the place, drog ut byrålådor och alla saker i dem, drog ut en kökslåda och kom emot mig med en kniv och ja, jag har inte ens koll på allt vad den ungen hittade på.

Gunnar är inne i en fas nu där han vägrar sova och han blir JÄTTE grinig när han är trött. Så medan Liv hittade på alla sina sattyg hade jag fullt upp med att försöka få Gunnar att sluta skrika.

Hade en rejäl huvudvärk när jag slutade ikväll, kan jag tala om för er.

Tycker dessutom att CC är väldigt dåliga med hela matchningen. De ger en 2 veckor att hitta en bra familj som man vill stanna hos resten av sitt år. I mitt fall 10 månader. De är meningen att man ska va matchad med en familj i 48 timmar och har de inte visat intresse så blir man om matchad. Jag har nu vart matchad med samma familj i typ 2½ dygn men de har tamme fan inte visat något intresse och trots det blir jag inte om matchad!

Men jag kom faktiskt hit och räknade med att jag skulle vara här i 1-2 år och vet ni vad? Jag tänker fan vara det om jag nu inte skulle bli tvingad att åka hem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ledsen att jag inte var till mer hjälp :) Hoppas att det vart bättre till slut.

2011-08-15 @ 01:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0