Why did you have to leave :(

Jag har inte bloggat på svinlänge på grund av att det har vart så mycket i mitt huvud som jag inte har velat dela med mig till alla. Det är typ det enda jag kunnat tänkt på och därför har jag valt att inte bloggat. Kommer nog dock börja blogga om det snart så ni som är nyfikna får vänta och se.


Idag lämnar Emma USA och reser tillbaka till Sverige. Igår hade hon förlovningsfest/avskedsfest. Allt va jätte roligt tills det blev dags att säga hejdå. Emma kläckte då ur sig "åh, jag kommer börja gråta." Sen va det kört, mina tårkanaler öppnade sig och det kändes jätte jobbigt att säga hejdå till henne :(

Kommentarer
Postat av: amanda

åh du kommer säkert ha kontakten kvar emma i sverige sen :)

martina, maila mig om du är något du vill prata ut om, du ser ju min mail.

2011-08-11 @ 06:43:18
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Emma

Finaste Martina, jag saknar dej redan, men snart ses vi igen !

2011-08-11 @ 08:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0