Vet ni vad, när jag ändå är här inne och skriver så kan jag lika gärna berätta lite om vad som händer här borta

Igår va jag, Emma och hennes gäng på bix festivalen. Det är en jätte stor gatufestival i down town Davenport. Det va sånt jävla drag och kul som fan va det! Vi drog sen och fyllekäkade på McDonalds, trot eller ej men det är första gången jag käkar McDonalds här :P

Sov sen hos Emma och hennes karl och vaknade imorse runt 6 snåret och hade absolut ingen aning om var jag befann mig. Hade precis haft en dröm om att jag va hemma i Sverige så jag trodde först att jag va där, sen att vi va kvar i stugan i Hayward, Wisconsin och sen fattade jag till slut var det var jag va. Hatar när det där händer!

Jag har lagt på mig 5 kilo sen jag kom till USA. Innan jag kom hit låg jag 5 kilo över min normala vikt och 8 kilo från min målvikt. Så nu är det slim-fast som gäller!


När jag bytt den nedrans kameran!

Kommentarer
Postat av: amanda

eller så lever du livet martina, och tar tag i din drömvikt när du kommer hem. för alla går upp utomlands, det är bara att acceptera läget.

2011-08-01 @ 06:54:33
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: amanda

men du behöver ju inte släppa alla hämningar, men gå upp i vikt gör man utomlands, thahts it.

2011-08-01 @ 16:25:33
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: lena

mmmmm för du är ju så himla stor annars oxå, du ser bra ut ändå om du lägger på några kilon. Vi måste ses när du är hemma igen! <3

2011-08-02 @ 00:26:54
Postat av: syster

Du är såååå fin syrran!!! Håller med vad de andra skriver...

Puss

2011-08-02 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0