Högskoleprovet och jobbsök


Kom på att jag hinner ju hem till högskoleprovet! Ska nog ta och anmäla mig till det idag. Ut ifall att jag skulle vilja börja plugga nästa höst. Mina betyg från gymnasiet är ju inte så där jättebra så jag behöver nog högskoleprovet för att komma in på de flesta utbildningarna.

Appropå sysselsättning så har jag redan nu börjat att sökta massa jobb hemma i Örebro. Jag blir ju galen av att inte ha något att göra så jag hoppas jag hittar något snart. Har än så länge sökt till subway, något annat jobb som restaurangbiträde, två servitris jobb, hört av mig till hotellet jag jobbade på förut och så har jag sökt jobb i Sälen nu till vintern! Jobba, åka skidor och festa. Det är mer min stil än vad familjelivet som au pair är.

Så fort jag börjat att jobba igen ska jag börja lägga undan massa pengar och efter säsongen i Sälen ska jag dra ut på en ny resa. Som inte innehåller att jobba eller bo med barn. Förmodligen inte ens jobba överhuvudtaget, bara leva livet!

4 dagar kvar till hemfärd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0