Richmond, maybe, probably, hopefully

Har pratat med värdfamiljen i Richmond och de har ingenting emot att jag är ute och partar på helgerna eller julpyntar min våning av huset. Så det ser ut som att jag kommer flytta dit, så länge timingen passar dvs. De vill att jag kommer den 3 september men jag, Emily och Ben kom överens om att jag skulle stanna här till den 9:de.

Den nya familjen i Richmond är på semester veckan innan den 3:de och sen är mamman ledig i 3 dagar efteråt och då vill de att den nya au pairen kommer, eftersom man inte får lämna au pairen själv de första dagarna. De har vädligt svårt att ta ledigt senare för de är båda läkare. Så jag håller tummarna för att det funkar för Ben och Emily.


För er som inte vet något om Richmond så kan jag tala om för er att det är huvudstaden i Virginia och har typ 200 000 tusen invånare i själva innerstaden. Staden ligger bara 2 tim från Washington DC och 6 timmar från NYC. Det är bara 2 timmar till Virginia beach dessutom, så jag kommer kunna dyka de helger jag inte är ute och reser, och har råd dvs :P


Kommentarer
Postat av: amanda

oj vad kul, vi håller tummarna !

2011-08-17 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0