Too much to do and too little money to spend



Försöker få alla saker jag vill göra här att gå ihop med min ekonomi och det går väl lite si så där om jag själv får sägat.

Jag har helt enkelt för mycket saker jag vill göra och för lite pengar att göra det för. Den enda lösningen jag ser på mitt problem är att inte räkna med att jag kommer hinna göra allt jag vill i USA under ett år. Jag behöver mer tid.

Nu riktar jag nog in mig på att spara ihop till min egen dykutrustning vilket är typ 700 dollar. För efter det kommer dykningen praktiskt taget va gratis för mig. Sen satsar jag alla mina pengar på resorna. Fast det beror också lite på om jag får ledigt och om Matte och Mickis kommer i Oktober eller inte...

Jag blir knäpp av att tänka på allt så jag ska försöka ta det som det kommer. Fast va lite ute i för väg ändå men jag behöver inte planera heeeeela mitt år nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

vart i usa är du? och lägger du till pengar du sparat hemifrån eller satsar du på att klara dig på lönen du får i usa ? för på andra verkar de som att dom tagit endel av sparade pengar sen innan för att kunna göra allt dom vill under sitt år (:

2011-08-23 @ 20:00:08
URL: http://carroaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0