Tell the world that I'm coming home

Har kollat flyg och så nu. Det ser ut som att det blir hemfärd söndag eller måndag. För vet ni vad? Eftersom jag redan sa till den här familjen i att jag skulle lämna dem för 2½ vecka sen, så får jag åka hem NÄR JAG VILL!!!

Allt med förmedlingen och så är redan avklarat, nu ska jag bara gå upp och berätta det för Emily. Sen måste jag också ringa den, som skulle vart, nya familjen och säga att jag hoppar av programet och att de får leta ny au pair.

Märks verkligen att jag är nöjd över mitt beslut. Igår hade jag lust att dunka huvudet i väggen bara för att tuppa av och slippa allt. Idag har jag gått runt och små lett hela dagen. Ni skulle sett hur jag såg ut när jag gick min promenad. Folk lär ju trott att det va något fel på mig. Jag kunde verkligen inte sluta le!

Emma ska hämta mig på Arlanda och jädrar så jag längtar! Bara hon och jag i två timmar. Fatta va mycket vi kommer ha att prata om!

Alltså helt ärligt så hade jag ingen hemlängtan överhuvudtaget. Jag HATA bara mitt liv här och valde just därför att åka hem. Men nu när beslutet är fattat så har jag sån extrem hemlängtan så det finns inte. Det kommer bli så jädra kul att träffa alla vänner och hela familjen!

Förlåt för all denna text och ingen bild. Men vet ni vad?! Jag bryr mig inte för jag ska HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0