Nu är matchningsprocessen igång, igen

De ringde från CC (cultural care) och frågade varför jag ville byta familj och vad jag hade för önskemål på den nya samt vart jag önskade hamna.

Jag sa att jag vill max ha tre barn, arbetande föräldrar, regelbundet schema och att jag ville hamna på kusten.

Just nu är jag matchad med en familj i Palo Altos som är en förort till San Fransisco. De har 2 barn på 3 och 6 år. Mamman är svensk och pappan är från Belgien. De vill gärna ha en svensk eller spansktalande au pair som kan prata något av detta språk med barnen. De verkar va en väldigt aktiv familj som gärna är utomhus. Sånt gillar jag.

Vi får se vad som händer. Jag håller er uppdaterade om vad som försigår.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh lycka till ! var kräsen och nöj dig inte med vad som :)

2011-08-12 @ 07:19:31
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: syster

Vad kul Lycka till!!!! San farnsico åker vi gärna till :) Pöss

2011-08-12 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0