Nej, jag orkar inte mer. Nu skiter jag i detta!

Alltså jag har precis vaknat och är redan missnöjd. Jag känner för att ge upp hela den här grejen och dra hem till Sverige. Kan ju trots allt påbörja min plan ett år tidigare. Jag vet helt ärligt inte om jag pallar att flytta till Richmond. Jag gillar ju inte ens att vara au pair! Jag hatar det, verkligen! Jag står ut pga fritiden och livet utanför jobbet. Men nu har jag ju inte ens det.

Det är fan inte meningen att man ska vakna upp på morgonen, sucka och känna; fy fan ännu en dag i det här helvetet.

Jag skiter i det här nu! Nu drar jag hem! Jag kan lika gärna ta en road-trip genom USA och se allt genom den om ett år eller två.



Ett par råd till blivande au pairer som läser min blogg:

Se för fan till att familjen ni tackar ja till bor på ett ställe med massa andra au pairer.

De ska inte bo en halv timma bort, för här i USA överdriver de JÄMT med hur lång/kort tid det tar att köra någonstans. Säger de en halv timma räkna med 40-45 minuter.

Se till att ni har ett "vanligt" schema så ni faktiskt är lediga samtidigt som de andra au pairerna.



Kommentarer
Postat av: amanda

fast om du åkte dit enbart för livet utanför au pairjobbet så åkte du ju dit av fel anledning. då var det ju som gjort för att misslyckas.

men bra att du gör som du känner för.

2011-08-30 @ 19:32:17
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0