Min nya kamera!

Nu jädrar har jag en ny kamera och har pillat massa med den under kvällens gång. Inte jätte mycket fotografering utan mer lärt känna den.

Men lite bilder tog jag allt :)


Jag och Emma va iväg till mallet och shoppade lite. Hon köpte skeleton toe shoes som tydligen ska va skit bra för fötterna. Jag kan dock inte visa vad jag köpte eftersom jag handlade födelsedagspresent till bror Matte som fyller 25 år imorgon.


Emma gjorde sen köttfärssås och mackaroner. Jag va toknöjd, speciellt eftersom jag inte ätit det sen jag lämnade Sverige!


Emma va nöjd hon med! Som ni ser har jag övergått till Cola zero och jag börjar gillat!


Häng på deras veranda sen innan det bar av hemåt.


Nu känner jag mig så här... dvs jag ska ta och sova lite nu!

Men imorgon ska ni få följa med under en ledig dag i Iowa, det är en bild i timman som gäller. Från det att jag går upp till det att jag går och lägger mig! Men jag lägger upp allt i slutet av dagen så kika in imorgonbitti vettja!

God morgon Sverige och God natt USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0