Kategorier är till för att användas

och därför så tänker jag börja görat!

Min tidigare kategori USA va alldeles för stor eftersom allt jag gör de kommande året, eller åren, man vet aldrig ;), kommer att hamna där. Så därför har jag gjort tre kategorier av en.

Min vardag på andra sidan pölen, som ni hör på namnet så kommer alla vardagsgrejer att hamna här. Tankar, funderingar, jobb och ja, vardagsgrejer helt enkelt.

USA at it's best, här kommer allt som är lite extra AWESOME att hamna. Så förmodligen mycket kvälls- och helgaktiviteter samt lite kulturchockar, som är bra dvs.

Travel is living: USA, och sist men inte minst min resekategori, där alla mina resor inom USA kommer att hamna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0