Jag tror att så länge man har bra vänner, går iväg och får regelbunden massage och har en ypperlig kk så skulle man aldrig behöva skaffa sig en kille

Vaknade nyss och vet ni vad?! Jag har huset heeeeelt för mig själv idag! Så det känns som att oavsett vad jag än gör idag så kommer det bli en tokbra dag. Har däremot bestämt mig för att jag har fått ett ordentligt migränanfall så jag kan inte gå på dejten ikväll. Jag har sett en eller två trafficking filmer för mycket för att hoppa in i samma bil som en okänd kille. Jag har i vanliga fall bil men idag så va Ben och Emily tvugna att använda båda.

Nu ska jag ta och gå min morgon promenad och klockan 14.15 kommer Maura och hämtar upp mig. Vi ska iväg på massage! Ska bli så jädra SKÖNT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0