Tell me why, ain't nothing but a heartache

Jag har så extremt många bra men ångest framkallande låtar som jag bara lyssnar på om och om igen hela tiden. Inte för att jag vill påminnas om vad jag förknippar låtarna med utan jag tycker bara vissa av dem är så ruskigt bra att jag skulle kunna ha dem på repeat i en hel dag.

Men varje gång jag hör låtarna så tänker jag ju naturligtvis på vad jag förknippar dem med, vilket resulterar i att jag blir låg och får en knut i magen som jag skulle vilja kalla ångest.

Undra om jag är själv med att hålla på så här och varför kan jag inte bara sluta lyssna på dessa låtar?!


Bilden har inget med texten att göra. Här va jag nöjd, bakfull och lyssnade förmodligen INTE på några ångestfyllda låtar.

-Självplågarn


Kommentarer
Postat av: amanda

herregud du är INTE ensam. jag gjorde sådär tamefan varje dag i x antal månaders tid.

2011-08-24 @ 15:39:51
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0