IQ, vad är det?!

Alltså på orbitzs hemsida så stod det att flyget skulle ta 18,någonting timmar. MEN jag skulle lyfta härifrån 16.16 och landa på Arlanda 18.54 dagen efter. Hur FAN får de det till 18,någonting timmar, tänkte jag. Jag menar det är ju för tusan mer än ett dygn!

Sen kom jag på det! Det är ju 7 timmars tidskillnad också! Så klockan kommer ju bara vara 11.54 för mig. Haha stackars Lina som jag ska bo med. Jag kommer ju hålla henne vaken hela natten. Oh well, det är inte direkt som att hon inte har hört hur mina gamla sovkamrater har klagat på min dygnsrytm. Så detta är egentligen inget nytt :P

 



Måste bara berätta att jag va nära på att krocka idag! Jag hade vart på starbucks och köpt en latte och när jag va på väg hem, så va det en jävla IDIOT, två bilar framför mig som missade att han skulle svänga och TVÄRNITADE. Bilen framför mig vejade så hon nästan hamnade i den andra filen och jag stog på bromsen med latten i ena handen och va inte ens en halv meter från att köra på bilen framför mig. Lär er köra bil för fan!

Nu ska jag jobba på mitt personligabrev och CV.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: amanda

åh vad kul, hon bits, hon kampar och hon kan inte lugna sig själv, annars är hon underbar ;)



När är du hemma ? nästa måndag ?

Jag är ju ledig den veckan, det är min sista semestervecka och måndag kväll är jag på valpkurs, tis och ons är jag i norrköping, annars har jag inget inbokat. så när ska vi ses ? :D

2011-08-31 @ 07:32:11
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0