I can't take this anymore

Jag tror helt ärligt på att jag håller på att bli deprimerad. Jag hatar att vara här. Jag känner mig ensam och isolerad, och det känns som att jag börjar ge upp hoppet. Hoppet om att allt kommer bli så mycket bättre i Richmond.

Jag har tappat all vilja och all gnista. Jag vill inte göra något. Jag vill inte jobba, jag vill inte vara ledig för jag har inget att göra, jag vill inte äta, jag vill inte umgås med familjen, jag vill inte vara ensam, jag vill inte göra NÅGOT. Bara sitta framför min data och läsa bloggar och titta på serier. Fly det här livet och leva genom någon annan istället.

Jag orkar inte mer...

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har en sån där dag idag jag med. när allt känns piss. du måste tänka på vad du vill göra och hur du vill ha ditt år! Vi kan dra till miami över en helg i slutet av september om du vill! Bara tänka på sig själv och komma bort från allt! det behöver man verkligen! Man känner sig så nere i huset hela tiden.. du behöver komma ut!

2011-08-30 @ 04:18:12
URL: http://mikaelafrelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0