I believe I just agreed on a date...

Okej, idag när jag va ute och tog min vanliga promenad på bike-pathen så stannade en kille sin bil och frågade efter vägen till mallet. Han berättade sen att han va ny i stan och då sa jag att även jag va det.

Han pratade vidare om att det inte fanns så himla mycket att göra här och jag höll med. Sen frågade han om han ville mötas upp någon gång och hitta på något.

Jag som typ har två vänner i den här stan va ju naturligtvis på. Allt som innebär att jag kommer ifrån detta hus är jag taggad för.

Så han fick mitt nummer och skulle sen höra av sig.

Han hörde nyss av sig och frågade om jag va ledig någon gång i helgen och jag som har hela morgon dagen ledig tänkte att det skulle ju va perfekt att möta upp honom och hans gäng för ett par drinkar.

Han tänkte dock åt ett helt annat håll och frågade om vi skulle gå ut och käka middag och sen gå på bio.

Min reaktion: Öööhh, dinner and a movie? Ööööhh, ok?!

Men men nu har jag iaf något att göra under morgondagen även fast jag inte är intresserad av honom för 5 öre.

Grattis mat och bio sitter väl inte helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0