I <3 chick flicks

Kom nyss hem från biografen. Jag och Maura såg Friends with benifits. Så otroligt bra. Jag älskar verkligen romantiska komedier. Det är en skönt att slippa verkligheten ett tag där aldrig någon skulle skriva ett brev varje dag i ett år till en, utan svar, eller dra ihop en hel flash mob för att säga förlåt och jag älskar dig. I filmerna är "the big gesture" verkligen "the BIG gesture". Även fast man inte vill ha det så i verkligheten så är det alltid mysigt att se det på film.

Gud jag vet inte vad jag skulle göra om någon bjöd upp mig till dans mitt på gatan. Eller visst ja det hände och jag kunde inte sluta skratta för den kändes så jädra löjligt. Allt sånt där löjligt tjafs hör inte hemma utanför the big screen, men på den, alla gånger!


Over and out!


Kommentarer
Postat av: amanda

Tack :D jag är sådär nöjd med inredningen, jag vill köpa lite texter att ha på väggarna och nya gardiner, sen vill vi få upp tvn i sovrummet och jag hatar vitrinskåpen som inte ser ut som vi vill ännu. Annars är det ganska behagligt hemma hos oss.

Du får se det när du är hemma om x antal år haha

2011-08-08 @ 09:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0