Get it over with ffs!

Alltså att bli rematchad är väldigt stressigt. Jag har ju som sagt blivit matchad med en familj utanför San Fransisco. Har nu vart matchad med dem i 1½ dag och de har inte hört av sig men de har heller inte tackat nej till mig.

Det är det här som är stressigt. Jag kan nämligen bara bli matchad med en familj åt gången och så länge de inte tackar nej till mig så förblir jag matchad med dem i 48 timmar.

48 timmar kanske inte låter så mycket men när man bara har två veckor på sig att hitta en ny familj så är det väääääldigt lång tid. Ring för en intervju eller tacka bara nej så jag kan bli matchad med en annan familj för tusan!

Men jag har iaf en plan ut ifall att jag skulle bli familjelös och deporterad. Det skulle bli Örebro tills säsongen i Sälen kör igång och sen till våren skulle jag dra iväg igen. Kanske inte till USA och förmodligen inte som au pair men någonstans utanför Sveriges, gärna Nordens, gränser.

Jag träffade Maura och hennes kompis Ashley ikväll och lyckades skingra tankarna från matchningsprocessen, ett tag.



Efter att Ashley somnat i fotöljen hemma hos sina föräldrar drog jag och Maura förbi McDonalds. Vi va på jakt efter kaffe men vi båda köpte banana chocolate shake med grädde och ett körsbär på toppen, även kallad 600 flytande kalorier. Mums!

Filmfreaks som vi båda är, drog vi sen till bion och såg The change-up. Sjukrolig och att Ryan Reynolds va med var bara en massiv bonus. Den karln är för snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0