F*ck this shit!

Fortafarnde NADA! Jag har vart i matchningsprocessen i 2 dagar men det känns som en hel evighet!

Stressad, irriterad, orolig och förbannad är bara ett par ord som beskriver allt jag känner just nu.

Jag vill bara veta vart fasen jag kommer hamna eller om jag kommer behöva packa min väska och bege mig hemmåt.

Jag tar alltid händelserna i förväg och denna gång räknar jag lite med att jag kommer få åka hem. Så nu har jag börjat titta på jobb i Norge och hemma i Sverige. Funderar också på om jag har tillräckligt med pengar redan nu för att bara dra iväg någonstans. För vet ni vad? Jag vill VERKLIGEN INTE hem! Jag kommer va hemma i 3 dagar och sen kommer jag va lika trött på skiten igen.

Jag är så redo för så mycket mer än bara Örebro. Är så sjukt trött på den staden även fast jag älskar Örebro och många av invånarna i där.


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag förstår verkligen hur du känner!!! jag vill verkligen inte hem heller. jag känner mig dock inte så stressad eller nå för jag har fått 3 veckor på mig! vet inte hur ja har kunnat få de men familjen låter mig stanna tills jag hittar en bra familj :) så hittar ja ingen inom 3 veckor så får ja stanna :) så om du pratar med din familj så kanske du får stanna längre?

2011-08-13 @ 21:54:50
URL: http://mikaelafrelin.devote.se
Postat av: mikaela

jag förstår verkligen hur du känner!!! jag vill verkligen inte hem heller. jag känner mig dock inte så stressad eller nå för jag har fått 3 veckor på mig! vet inte hur ja har kunnat få de men familjen låter mig stanna tills jag hittar en bra familj :) så hittar ja ingen inom 3 veckor så får ja stanna :) så om du pratar med din familj så kanske du får stanna längre?

2011-08-13 @ 21:55:30
URL: http://mikaelafrelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0