En ledig dag i Iowa kan se ut så här...


Börjar dagen 10.00 med en slim-fast på väg att hämta upp Emma


Vi drog iväg till mallen där jag grejade med det sista till Mattes present


Och sen walmart där vi handlade lite annat...


Spenderade en väldans massa tid i bilen när vi åkte mellan alla ställen...


Sen fick vi i alla fall svalka oss i poolen...


Men när det är 34 grader ute krävs det lite lemonade också. Fattar inte varför vi inte har det i Sverige, såååå jävla gott...


Vi tog lite flumbilder också som finns ute på fejjan. Haha Emma ser överlycklig ut...


När jag kom hem insåg jag att jag behövde städa rummet, men jag gjordet inte...


Istället duschade jag och styrde upp mig och lekte med självutlösaren innan jag begav mig till Muscatine...


Träffade där Ellen som också är au pair och älskar att vara med på kort, eller...


Vi tog en promenad down-town...


Åt sen på restaurang där jag beställde vitlöksbröd och fick in en hel jädra limpa! Haha älskar att jag börjar dagen med en slimfast och avslutar den med pizza och vitlöksbröd dränkt i ost. Men imorgon är en ny dag...

Det va min "en bild i timman" missade dock den sista biten av kvällskvisten men vad gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0