College classes

Nu har jag registrerat mig för mina college kurser i höst. Jag valde public speaking och strategies to succes.

Public speaking är en kurs där du lär dig att tala bättre inför folk. Du väljer olika ämnen att redovisa om och i vissa fall är det som ett riktigt tal och andra mer som att du utbildar folk.

Strategies to succes va en kurs som de rekommenderade. Typ en "så här lyckas du med dina studier" och den skulle va väldigt lätt och det va en lektion i veckan. Så jag tänkte; Why not liksom?

Ska bli skönt att komma igång och börja skolan så jag träffar lite fler folk här i krokarna :) Måste dock ta ett test för att bevisa att min engelska är tillräckligt bra för de kurserna så imorgon skulle vi boka in mig på något!


Redovisning i New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0