Cause I'm leaving on a jet-plane

 



Nu är flyget bokat! Åker på söndag och det blir en härlig resa på 26 timmar innan jag är framme på Arlanda. Då räknar jag inte ens med tiden till flygplatsen och väntan på flygplatsen eller resan hem till Örebro! Vi får se hur pigg och fräsh jag känner mig när jag kommer hem. Helt ärligt så tror jag fan att jag kommer va hyper när jag är framme haha.

Hahaha alltså Cultural Care suger! Vi va sju svenskar i våran grupp. Alltså som åkte till USA samtidigt och spenderade vår tid på skolan tillsammans. Utav oss sju så har två redan åkt hem, jag blir den tredje, en har vart i remtach två ggr och en annan har vart i rematch en gång. Tre av de fyra som är kvar har lite tankar på att åka hem.

Det säger en hel del om Cultural care och deras standard. De är verkligen ett företag som bara vill tjäna pengar och det känns inte direkt som att de bryr sig för fem öre. Alltså innan man gick med i programet så lovorda de verkligen ALLT. Det är klart man får förväntningar liksom och så kommer man hit och så är det inte alls som de beskrivit. Sen blev de typ förbannade när jag sa att jag ville åka hem och Stockholms kontoret ringde upp mig och härjade! Men jag stog på mig och skällde tillbaka på dem.

Nu ska en lycklig tjej börja packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0