Bored to death

Kan tiden börja gå lite fortare eller? Jag DÖR av uttråkan! Lite dramatisk kanske men jag får fasen lov att vara det. Jag har inte haft bil på hela helgen och därmed inte kunnat tagit mig någonstans. Hela den här stan, eller ja hela det här landet, är uppbyggt kring bilen och har du ingen bil, nej men då får du sitta hemma.

Ska ta och plöja lite serier så kanske den här dagen tar slut någon gång. Så jag kan få göra ungefär samma sak de 13 sista dagarna i Iowa. Känner mig som en fånge i det här huset och jag börjar verkligen avsky det här stället.

Ge mig 10:de september och ett socialliv tack!


Flyr till New York och upper east side med Gossip girl!


Kommentarer
Postat av: mikaela

vet precis hur du känner! ska bli så sjukt skönt att flytta! även om jag bara flyttar 30 min ifrån vart jag bor. men att bo i det här jävla dårhuset gör mig fan galen!!!!! tur jag flyttar på fredag! vet hur det känns att räkna ner dagarna. du får ladda ner ett x-antal serier så du har något att göra!

2011-08-29 @ 02:44:23
URL: http://mikaelafrelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0