Back on track

Innan familjen och vännerna där hemma i Sverige tror att jag att jag är på väg att ta självmord eller något sånt, så är det nog bäst att jag skriver ett till inlägg, innan jag går och lägger mig.

Ja, jag är riktigt jävla olycklig här MEN efter en dusch, en promenad, en uppmundrande kommentar av Mikaela, ett väl behövligt samtal med Elin och en planerad dejt med Ellen, så känns allt mycket bättre. Och det kommer bli fan så mycket bättre i Richmond. Jag vet det! Jag känner det på mig!





Hoppet är återfunnet och jag kan skymta ljuset i tunneln!



Kommentarer
Postat av: amanda

lilla pullan, jag tror allt kommer att bli mkt bättre på nya stället, och om det inte är bättre så vad kan hända som värst ? att du flyttar igen. och är det så så är det största som kan hända att du kanske känner att au pair inte är din grej, so what ? gör något annat då :)

det kommer sluta bra, det vet jag.

2011-08-30 @ 10:43:44
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0