Aaaaaannnd... Richmond it is!

Javisst serrni! Det är spikat och klart och det är RICHMOND som gäller!

Det som jag alltid har kollat in så fort jag blivit matchad med någon familj i någon stad är:

1. Hur stor är staden?

2. Vart ligger den?

3. Hur är vädret och klimatet?


Den här gången tänkte jag dela med mig av svaren:

1. The population within the city limits was 204,214 in 2010, with an estimated population of 1,231,675 for the Richmond Metropolitan Area (Dvs komunen).

2.

Jag vet, sjuktsnygg handstil. OBS! Den ser inte ut så på papper.

3. Sommrarna är heta med hög luftfuktighet, mellan 32-38 grader varmt och vintrarna är milda med en temperatur mellan -3 och plus 9 grader, när det är som kallast. De får i genomsnitt 300 mm snö per säsong och snön ligger nästan aldrig kvar längre än 2 dagar.

YAAY!!! Knappt någon snö för MARTINA i år! Sug på den ni mwahaha :P

Ps. Ni som bor längre söderut än vad jag kommer göra behöver inte kommentera Ds.

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad kul martina ! var de muslimfamiljen ? när far du dit ?

2011-08-19 @ 08:28:31
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0