84 dagar i USA!

Skaffade dagräknaren här till höger och insåg att det va hela 84 dagar sen jag lämnade Sverige och 9 timmar senare jag landade på Newark, svettig, sliten och jet-laggad tillsammans med Emma och Rebecka.


Här är vi tillsammans näst sista dagen i New York.

Tiden här har gått sjukt fort och det känns konstigt att tänka att om EN MÅNAD så har jag vart i USA en tredjedel av mitt år, förmodligen mitt första år men förstå hur sjukt det känns!

Fast jag har ändå hunnit med hyfsat mycket tycker jag. New York, Chicago, New Orleans, skydiving, advanced open water diver och massa smått och gott på det.

Förstå allt jag kommer hinna med när jag väl flyttat till Richmond och är ledig i princip varje helg!

Haha jag vet, i det andra inlägget klagade jag på hur jag inte skulle greja att fixa allt på bara ett år. Jag är nog lite schizo, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0