Nedräkningen kan börja!

För nu är det klart! Om 56 dagar dvs. den 30:de maj, åker jag till New York och är där i fyra dagar på au pair-skola sen beger jag mig längre västerut till Bettendorf, Iowa där jag kommer spendera det närmsta året med en, vad som verkar, helt underbar familj!

Har börjat kollat på kurser på olika collages i området. Än så länge lutar jag mot att läsa spanska, journalistik eller fotografering. Men det är bara funderingar. Har att lära mig flytande spanska på min attgörainnanjagdör-lista så det vore ju en början.

Iiiiiih va jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Kidman

Hello, any body here???

2011-07-12 @ 15:23:12
URL: http://kidman.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0