Skype och care package

I helgen ska jag och min värdfamilj skypa för fösta gången. Ser verkligen fram emot det men det är fortfarande lite pirrigt när man pratar med dom.

Appropå värdfamiljen! Vet ni hur söta dom är? Fick mail igår om att dom ville ha min adress för att kunna skicka ett care package! Va tvungen att google det för att se vad det var. Om ni som jag inte vet/visste vad det va är det ett litet paket med godis, som även kan innehålla en och annan nallebjörn. Det tyckte jag va jätte gulligt av dom :) Deras gester får en att känna sig så välkommen!

Själv postade jag vykort till dom i förrgår. Tänkte att det är lite kul för barnen. Så alla barn fick ett varsitt förutom den yngsta som bara är 5 veckor. Han är nog lite för liten för att uppskatta det hela, så han fick dela med mamma och pappa.

Jag har börjat följt lite bloggar om au pairer i USA. Den här låg först på bloggtoppen och har läst igenom lite och den verkar kanon än så länge!

http://g0lly.blogspot.com/

Nu tänkte jag ta mig i kragen och styra upp designen på min blogg. Den ser ju inte jätte rolig ut men jag har verkligen inte orkat eller haft tid. Idag har jag dock power-napat i fyra timmar vilket gör detta till en tokbra aktivitet under fredagnatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0