Operation nässpray

Va iväg till vårdcentralen idag för att spola örat. Hade däremot ingen vaxpropp utan anledningen till att jag inte kan tryckutjämna på det vänstra örat är för att min trumhinna buktar tydligen innåt.

Läkaren blev lite fundersam över vad hon skulle göra. Slutade med att jag fick en nässpray med kortison som jag ska använda 1 gång om dagen. Om den inte skulle hjälpa så skulle jag få remiss till sjukhuset och förmodligen få operera örat. Om jag ska vara ärlig, har jag inte allt för höga förhoppningar på nässprayen eftersom hon verkade så osäker.




Kommentarer
Postat av: manda

jag måste också ! det kliar i mina öron och det känns fullt där inne, men vem orkar ringa och boka tid OCH ta sig dit ?

2011-04-13 @ 17:19:36
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: manda

äh testade det nyaste dom hade, det blev blött och kladdigt. slut.

har fortfarande fullt i öronhålet.

2011-04-14 @ 05:57:31
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0