No one messes with Martina!

Therese och jag vill gärna ha musik på när vi sover. Idag lyssnar vi på hennes låter som bla består av julmusik och Cassie Davis - No more aka. dåliga låten (som börjat växt på mig). Men jag hatar verkligen hennes röst och tänkte att jag sjönger själv istället. Therese kläcker då ur sig att jag sjönger ännu sämre!

Då åkte hon ur sängen! Sen fick hon stanna på golvet tills hon bad om ursäkt! Så hon bad om ursäkt och jag lät henne då lägga sig i sängen igen.

Sen kläcker hon ur sig "Jävla ADHD-barn!"
Jag svarar med ett laddat "VA?!"
Therese, lite panikartat "Knuffa in ur mig ur sängen igen!!!"

Sånt sysslar vi med strax efter 03.00 en onsdags natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0