Kärt barn har många namn

Jag är van att bli kallad störd, galen, tokig och liknande. Det är liksom vardagsmat för mig. Idag fick jag dock höra något jag aldrig hört förut. Eller rättare sagt blev tillfrågad.

Jag har inatt sovit 3 timmar och igår 5 timmar. Jag har därför vart mer "störd" och flamsig än vanligt idag. Den som fick stå ut med detta va Alex. Han tycker iofs att jag är väldigt rolig och han har dessutom väldigt roligt åt mig.

Vi stod brevid varandra och packade påsar med korvbröd i kartonger (väldigt kul och givande arbetsuppgift) när jag får ett av mina kända infall och sätter en kartong över huvudet. Men genom hålen i sidorna, som fungerar som handtag, smygtittar jag på honom medan han står och pratar med Fredrik. Sen titt tutar jag på honom. Han vänder sig om och ser en kartong med kropp. Börjar självklart skratta och sen frågar han "vilken bokstav är du?.

Med detta undrade han om jag va ADD, ADHD, CP eller liknande.

Jag skulle nog säga att jag är lite av allt. Martina A-Ö Wicander.


Jag och Elinor leker siamesiska tvillingar på jobbet. Ännu en briljant idé av mig.


Kommentarer
Postat av: matte

ni skulle ju ha testat the giant baker :) som i scrubs

2011-04-08 @ 20:02:09
Postat av: Martina

Får bli på måndag när Elinor kommer till team 2! Sen kommer Emma på torsdag också. Best week ever! Fast heter han inte the giant doctor :P

2011-04-09 @ 01:03:17
URL: http://martinawicander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0