Helgen i bilder och ord

Helgen har vart legen... wait for it... dary!

Finn fem fel..


Som ni kanske förstår har vi haft värmebölja som resten av landet. Folk har åkt skidor utan tröja och såg till och med några som åkte i bikini! Jag själv körde på linne, det fick duga.


Grillmaster 2011! Mickis och co hade köpt en grill för 2000kr dagen innan men men engångsgrillar är ju aldrig fel.


Matte och Alva har myspys.


Vaknade igår av att påskharen hade varit här. Jag måste vart snäll för jag fick armband, trosor och godis. Matte fick detta...

så han hade väl också vart snäll...

Hamna på efterfest i tandådalen igår. Älskar att jag tänkte GÅ hem i dom här stövlarna. Kan lägga till att det va två mil! Hann dock bara 7 km innan en taxi plocka upp mig.


Sälen äger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0