Hejdå hotellet

Sitter här mitt i natten och lyssnar på en snarkande Therese. Jag skulle egentligen behöva plugga dykteori men eftersom vi bor på 28 kvm tillsammans så måste man respektera när den andre vill/behöver sova. Tänkte därför sova hemma hos Lina de kommande dagarna. Hon är i London och i fyra dagar och jag är kattvakt åt hennes två tjejer. Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde sova där så jag får massa pluggande gjort medan kissekattarna får sällis.

Igår natt gjorde jag min sista natt på hotellet, för den här gången (tänkte komma krypandes tillbaka efter min tid i USA). Det kändes inte sorligt alls. Det är bara så otroligt skönt att veta att jag är ledig varje helg nu tills jag åker! Sen tänkte jag titta in och säga hejdå till alla när avresedagen börjar närma sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0