Don't let the cover fool you

Jag är en hundmänniska men jag gillar katter också. Men innan jag skaffade hund så älskade jag verkligen katter. Kom dock till insikt att hundar är så jävla mycket bättre, när Kila blev en del av mitt liv. Dom är roligare, dom är mysigare, dom är smartare, dom är lättare att disciplinera,  dom är helt enkelt fantastiska.

Alla har inte insett detta än. Therese är en av dom. Hon har en katt. En ond katt. En katt som är omöjlig att tycka om, om man bor med den.  Hon tigger, hon kan försöka ta mat av en, hon tar saker som ligger på golvet och gömmer det för en, hon river ner ALLT som inte ligger på golvet, hon klöser en på fötterna och blockerar tvn.

Allt det där har jag kunnat tagit men vet ni vad hon gjorde inatt?!

Hon kissade på mig när jag låg och sov!!!

Nu avskyr jag kattfan! Hon är ondskan personifierad!




Kommentarer
Postat av: Dorgnis

Ar inte alla katter onskan personifierad??!? Empatiskt storda djur. Tvi! Blev det kattmacka till frukost?

2011-05-01 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0